четвртак, 26. април 2012.

Ово и оно



Ово и оно 

Било ово и оно
Па се препирали:
Боље је ово,
Није него оно.  

Да није онога,
Не би било овога.
Могло је да буде ово,
А да не буде оно.  

Ово никад није било.
И хтели смо оно
Што никад није било.
Ово нико не памти.
Сад је све што нико не памти.
Ово се неће преживети.
Нико вас не тера да живите,
Сви сами хоћете.

Никад није било боље.
Али до зоре може бити
Да никад није било горе.
Било би боље
Да је пола горе.  

Нема ништа горе
Него слушати да је ово боље.
Само то да чујем
Ето доста ми јада.  

Цркли сте за ово,
Сад би хтели оно.
Кукаћете за овим,
Ако дође оно.  

Оно је боље
Па нека га нема.
Неће га ни бити,
Али биће људи.  

Неће ни оно бити оно,
Ако ово продужи ово.
Ово неће дуго.  

Сви да су за оно,
Не би стало ово.
Ово само иде
И није дошло да оде.  

Благо оном
Ко није ишчекао ово.
Је ли ово овако
Или ово мисли
Ко није за ово.  

Ја нисам за ово.
Ја сам против онога.
Ја сам дао сина за ово.
Мени се кућа ископала за оно.  

А ја који ово
Слушам и записујем,
Не бих дао никога,
Низашто,
А камоли сина,
За ово,
И оно,
Него за синов нокат
Да све ово,
И придар све оно,
Па једном лопатом прегрнуо,
Побусао и поравнио,
И ово и оно,
За оца и сина
И спас свог народа,
Распетога на ово и оно.












Нема коментара:

Постави коментар